Provident telefon

Firma Provident telefon wykorzystuje jako narzędzie aby szybko i sprawnie obsługiwać swoich klientów. Do Państwa dyspozycji od godziny 7 do 21.00 pozostają nasi konsultanci na infolinii, którzy odpowiedzą Państwu na wszystkie pytania i wątpliwości związane z zaciągnięciem pożyczki. Przez telefon możecie się Państwo z nami kontaktować w celu zaciągnięcia pożyczki. Provident oferuje pożyczkę przez telefon choć nie w dosłownym tego słowa znaczeniu.

Zamów rozmowę telefoniczną z firmą Provident

 

Pożyczka przez telefon w Providencie polega na tym, że klient już podczas kontaktu telefonicznego może dowiedzieć się czy ma zdolność kredytową oraz jakie warunki musi spełnić aby otrzymać pożyczkę. Klient poznaje ofertę przez telefon. Samo podpisanie umowy odbywa się w towarzystwie naszego przedstawiciela. Cechą charakterystyczną pożyczki przez telefon jest to, że klient może otrzymać pożyczkę bez wychodzenia z domu. Cała procedura ubiegania się o pożyczkę jest krótka i wygodna, a firma Provident stara się aby klient mógł czuć się komfortowo i zaoszczędzić cenny czas. Pożyczka przez telefon to trzy proste kroki jakie klient powinien wykonać. Krok pierwszy polega na przygotowaniu dowodu osobistego, który jest niezbędny w celu podpisania umowy. Dane z dowodu osobistego będą potrzebne na infolinii ponieważ konsultant zapyta nas o numer pesel, numer dowodu osobistego oraz kilka innych elementów, które mają na celu potwierdzić tożsamość. Drugi krok polega na wysłaniu przez klienta sygnału, że klient jest zainteresowany pożyczką. W tym celu można wypełnić wniosek internetowy, a po jego wysłaniu konsultant kontaktuje się z klientem najszybciej jak to będzie możliwe. Ostatnim krokiem jaki należy wykonać to podanie konsultantowi infolinii kiedy chcemy podpisać umowę. Następnie konsultant przyślę do nas przedstawiciela z przygotowaną umową oraz środkami do wypłaty. Tego samego dnia otrzymamy wypłatę środków, a więc w kilka lub kilkanaście godzin zostaje zamknięta cała procedura.